Försovning och andra trevligheter.

Tisdag 22 januari
Försov mig en timme. Oj... Orkade inte bry mej om att skynda. Har noll motivation kvar till skolan nu. Så kom en timme för sent. Hann annars med lite tecka och satt på ett möte i matsalen innan jag drog hem. Köpte massa frukt, bland annat dundergod pomelo, älska!
Kom hem, surfade runt, chattade och jobbade med religionsarbete. Runt sju åkte jag till Abc och träffade Pernilla en stund och såg en suris eller kanske inte var sur men jag blev nog en smula. Förstår bara inte mej på folk ibland hur mycket jag än försöker och vill förstå.
Efter att ha snackat skit med henne en stund kom jag hem och fortsatte med religionsarbetet. Efter många timmar skrivar. Var snart morgon då jag gick och sova.. så hade jag i varje fall 19 sidor skrivna och kunde andas ut och drömma sött.

Naturell kvarg med passionsfrukt och för mycket honung^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0