Har varit helupptagen hela dagen.

Fredag 11 januari
Tidig väckning och iväg till skolan. Efter fem timmar slutade jag och hann bara hem och vända innan jag var tvungen att sticka på jobb. Trött.. ville sova men sex timmar kändes kortare och slapp hem sen. Sen jag kom hem har jag jobbat med skoluppgifter i religion, påriktit intressanta uppgifter dinna gång till min förvåning. Etik så inget rätt svar utan mest spekulationer och sånt gillar jag. Klar med det och fortsatte sen med att skriva här. Äntligen klar så slipper och sova nu.
Massa planer för imorgon från att jag vaknar till sent på natten :) Ut med finaste bruden är nämligen planerna och före det lite ett och annat.
Dessutom kommer pojkarna hem så får se om det finns nån chans att hinna se dem också :)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0