Kaffe med bruden och filmkväll som avslut på dagen.

Tisdag 8 januari
Upp och till skolan en morgon klockan åtta åter igen, heldöd och så ska man tvingas dra sig upp, inte trevligt alls. Hade hissatimmar som jag var någorlunda koncentrerad på för första gången på länge, vanligen sitter jag bara och ritar obetydliga små filurer här och där så framsteg!
Hade håltimme på vilken jag satt och ritade en papegoja, måste få tygtryckarkursen klar fort nu.. Efter det en rolig engelskatimme, muntliga kursen är lätt den bästa hittills (bortsätt från ett lite större föredrag som ska hållas ennu men stöter bort den tanken :D).  Efter dessa timmar gick skoldagen inte alls bra, ingen motivation och fick inget gjort! Förutom en enhörning ritad på biologitimmarna men skulle vara betydligt klokare att hänga med istället.
Slutade äntligen och drog till Abc på kaffe med Pernilla, mycke angenämt :) 
Började limma och klistra med arbetet till fotokursen i skolan så snart ska väl även jag vara genom gymnasiet ska vi tro.
Kvällens planer bestämdes, massa småsaker fixades och så stack jag iväg för filmkväll. Kollade slut Harbours Island så vi får ta itu med någon anna serie så småningom. Men så var vi vakna alldeles för länge för skolmogon sen men klagar inte, brakväll :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0