Nya klackar. Kärlek!

Torsdag 10 januari
Det jobbigaste med kyla förutom kylan i sig och att det är halt är det i kombination med att man har bil. Halt som fan och dörrarna fryser fast stup i kvarten. Stod säkert i fem minuter och kämpade med den innan jag äntligen fick upp den. Så kom försent men skrev klart uppsatsen och lämnade in den så det borde vara förlåtligt för denna gång. Gick och ritade en stund, åt urgod fisk med rödbetor till som serverades i skolan. Säga vad man vill om skolmaten men ibland lyckas de verkligen.
Hade sen favorittimmarna.. matematik och historia kvar för dagen... Har redan halvt panik inför studentskrivningarna i matematik, måste klara dem, annars är jag stuck i gymnasiet och det är något jag verkligen inte skulle tycka om. Men ska försöka fixa så mycket annat som möjligt nu bara så jag kan hitta nån överbliven motivaton att slänga på matematiken så då ska det nog gå vägen :)
Usch vad allt handlar om skola här helt plötsligt, otrevligt tema men snart är det över, snart inge mer gymnasium någonsin!
Slutade och kom hem. Var dödssömnig så gick och lade mig, sov några underbart sköna timmar och hade sen täntk sticka på gym med Eve men blev inget med det så hann och hämta ut mitt Nellypaket innehållande två par skor. Är överkär i ena paret, lite väl höga tyvärr men älskar dem oavsett^^ (De andra var en aning stora tyvärr).
Cappe och Simme drog iväg på kryssning så ser inte dem på ett par dar. Vill också på kryssning, skulle vara sjukt roligt men snart Abikryssningen juh!
Tränade superlite, satsade på skolarbeten en stund men fick inte alls så mycket som jag tänkt gjort. Har ennu lite tid innan alla deadlines är här så ingen panik. Sen äntligen bara sova.

Äppel med kanel och ibland också jordnötssmör på är min nya drog. Gudomligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0