Nyårsafton 2013!

Måndag 31 december
Nyårsafton idag! Ett till superbra år har paserat igen. Känns ledsamt att detta är över för har hänt så otroligt mycket bra iår. Underbart år men ingen idé att vara ledsen över det för nästa år kommer bli precis lika bra, det är jag övertygad om :) Eller kanske ennu bättre om ifall det är möjligt.
Började dagen med att sticka på jobb. Hem och fixa mig, fort som fasiken för snart skulle det firas rejält!
Väntade i vad som kändes som en halv evighet för såg såå mycket fram emot kvällen men mitt goda humör höll sig troget kvar endå för det var nog inget som kunde förändra det^^
Cappe hade synd nog bestämmt sig för att fira på annan ort så ingen Cappe tyvärr.
Jag, Simme, Frida, Rani och Jontte åkte till Svartå där Rani bor. Sjukt fint hus dessutom.
Vi spelade biljard, ölspel, mer fyrverkerier, 00.00 happening, mer ölspel, för mycket ölspel, babbel om allt och inget och bara helt awesome! Så började firandet sorgligt nog lida mot sitt slut så vi gick och sova.
Bra dag, tack alla!<3

 
Å så ett par snodda bilder också:
Biljard med Frida och killarna i dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0