Skola, blodprov, provläsning och chillas.

Torsdag 24 januari
Drog mej med stor möda upp från sängen efter att ha vaknat lite för sent än en gång. Iväg och skrev ett förhör som faktist gick någorlunda. Så jobba lite med teckakurs, snart klar^^ En lektion, sen iväg till Ekenäs för att ta blodprov. var livrädd typ för har aldrig i mitt liv tagit ett blodprov förrut, inte vad jag kan minnas i varje fall. Blev nästan lite besviken när det knappt ens kändes, hade förväntat mej att de skulle svida något helt otroligt, haha.
När jag kom hem var mina planer att plugga hela dagen men blev inte riktigt så. Var astrött och deckade såfort jag kom hem. Allt för många timmar senare senare vaknade jag och tog äntligen itu med pluggandet. Mummsade pomelo till så det inte skulle bli för tråkigt. Efter att ha fått en hel del läst började klockan närma sig nio och jag drog med Cappe till Abc. Satt och snackade om allt mellan himmel och gjord och hade superskoj. Surnade till rejält där nått tag också och känslan av att man inte har någon betydelse alls men slog ifrån mej tanken, påfrestande att tänka på sånt juh :D Så hem hann läsa lite vidare innan jag igen bara somnade poff pang, klockan var mycket så inte underligt heller.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0