Skrinning första gången sen två år.

Tisdag 15 januari
Skola åtta till fyra, väldigt otrevligt..
Hann hålla en muntlig presentation i engelska som inte gick bra men visserligen bättre än jag trodde. Läste inte av pappret helt i varje fall så helt okej. Slutade äntligen sen och kom hem. Lite mer skolarbete en stund innan jag drog på mig flera lager kläder och stack ut i kylan. Skrinna med Pernilla stod nämligen på schemat. Var säkert två år sedan jag stod på ett par skrinnskor senast så gick lite stelt till en början men det kom snabbt tillbaka så fick det fort igen. Älskar att skrinna, lite liknade frihetskänsla som att simma. Man bara glider fram och man kan ta sig fram fort, riktigt fort, sådär så det känns som att ingen kan få tag på en om man inte vill. Fin känsla, frihet och makt över sig själv. Var äcklig och rödfrusen en sväng via Abc sen också innan jag tog mig hem. Direkt i duschen för man kände sig verkligen inte fräsh efter att ha kämpa sig fram på isen i kläder som blev alldeles för varma efter en stund. For sedan iväg på mysig filmkväll.
Tänk att småsaker kan göra en så himla glad! Helt otroligt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0