Spänd inför imorgon!

Tisdag 29 januari
Skrivit misslyckat prov, handlat frukt, kommit hem, fixat lite smått, fixat mej, suttit i Abc och snackat massa med Cappe, stuckit vidare på jobb, haft rätt rolig dag, kommit hem, chattat med fina människor. Det är ungefär så min dag har sett ut. Nu sitter jag och frukktar morgondagen.. det är nämligen dags för min halsmandeloperation.. Hatar nålar och sjukhus så vill verkligen inte.. bara längtar tills allt är över! Skönt med sjukskrivning och varken jobb eller särskillt mycket skola visserligen. Kommer väl dö av halsont i och för sig så inte trevligt alls egentligen men hoppas bara att allt går bra... Ska sova nu så jag inte behöver sitta längre och fundera på alltihop!
 tidig väckning dessutom. Gonatt gott folk<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0