Träning och utgång en vanlig lördag.

Lördag 12 januari
Inge slöas denna morgon! Uppe med tuppen, stack till pappa och fixade med bilen och sen vidare till Ekenäs för att gymma med Eve. Asskönt. Så lite chill och sen hem.
Började jag fixa mig innan vi skulle draa iväg till Ekenäs på förfest jag, Pernilla och Erika. Mysig och lugn förfest så tackar så mycket för den :) Så vidare till Fe, aproligt att dansa med Pernilla som alltid och intressanta diskussioner med random människor men förutom det sög kvällen rätt ordentligt...
Förrutom att  det var tråkigt och händelselöst där plus en hel drös med sur människor så hade jag skitfiilis över mine egna fyllemeddelanden. När den man tror ska bry sig är totalnonchalerande känns det inte bra, visst fanns de utmärkta orsaker som exempelvis att jag var full och man ska inte snacka allvar då så förstår det men å andra sidan så är det just de.. Alkoholen gör en också extra känslig så kanske man kunde vara lite mer försiktig kan tyckas, När jag nyktrade till förstod jag ju själv att jag överdrev men sånt är svårt att se som full :D Så blev att gå och sova med ont i magen, tyvärr inte en av de bättre lördagarna detta inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0