Tröttheten höll på att ta över.

Onsdag 23 januari
Började skolan tio vilket var otroligt skönt efter den sena natten och mot all förmodan var jag inte ens så dödstrött efter bara fem timmars sömn så kom upp från sängen och iväg till skolan. Men så några timmar senare började jag nog känna tröttheten spridas i kroppen och huvudvärken dunka. Kämpade mej igenom dagen enda tills klockan var fyra. Var en sväng via butiken innan jag kom hem, pluggade och började städa. Så var det att hoppa i duschen så jag skulle hinna iväg på kaffe med Pernilla när hon slutade, blev en mycket längre träff än väntat. Satt där i över två timmar, skvallrade, snackade med skojj folk och hade skoj. Så mycket bättre än att sitta hemma med skolböckerna i famnen.
Lite missförstånd i skrivtligt format som så många gånger förrut. Tungt som fan men ska nog lösas strax, kan inte rå för att jag blir sårad dock.. anser mej ha mina orsaker att få bli ledsen och känna mig sviken som fasen fastän det egentligen inte allt är så utan bara jag som överreagerar till tusen. Accptera det är ni snälla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0