Vacker flicka.

Fredag 25 januari
Vaknade och iväg och skriva prov. Lättare frågor än jag hade väntat mej och mer än jag trodde hade visst fastnat i min lilla hjärna av läsandet så gick inte alls så dåligt som jag varit rädd för. Iväg till teckan sen. Två timmar kvar ungefär så är jag klar sen, awesome!  När jag kom hem var tanken igen att jag skulle plugga, äcklig hissa denna gång, men somnade.. Sov, sov och sov. Hann läsa lite innan Pernilla drog mig till Abc och självklart kunde jag ju inte motstå en sån frestelse :D Satt i evigheter och babblade strunt och morgondagen som kommer bli bättre än bäst. 
Och så en liten vana som spridit sig... Palla! Ibland gäller det verkligen bara att bita ihop så gott det går.
Stack hem och senare iväg igen. Massa babbel och snack, behövdes utan tvekan. Sov sen sött :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0