Kaffe med Pernilla och nykter utgång.

Lördag 2 februari
Slöade superlänge, Drog sen en sväng till Canny och hittade en fin, enkel kläning för bara en femma så passade på att slå till. Köpa massa lättätet som glass, youghurt och sånt för att överleva medan jag inte får i mig riktig mat.
Pernilla slutade jobbet klockan sex så då drog vi iväg på kaffe. Oerhört trevligt. Snackade om allt och inget, även om hur roligt det skulle vara att fara ut och dansa lite men bestämmde att vi nog skjuter upp det en vecka istället. Såfort jag hade träffat henne klart träffade jag Cappe. Satt i Abc och babblade men inte länge för han hade sina planer om utgång klara så tänkte att jag ju kan vara md på förfesten i varje fall och sen köra dem (inte alls lika paha att köra mer). Så hem och byta kläder och iväg till Morre på förfest. Satt och kollade på när de andra spelade ölspel, hade riktigt roligt. Så var det dags att dra ut och tror ni jag kunde låta bli att gå med? Nope, självklart inte. Hade tänkt att jag inte skulle stanna så länge heller men hade askul så var tvungen att stanna till slut. Massa skoj folk, Cappe, Morre, Makkan, Ellen, Jannica m.fl!
Blev upplyft på Makkans axlar där ett tag, trodde fan jag skulle dö av adrenalinkick! :D Asrädd också för snubben var inte precis nykter haha.
Dansade, tyckte synd om fyllon, snackade skit och så när det var slut drog vi till Morres på efterfest. Kockade ihop lite spagetti och makaroner med ketshup, omnom. Så fick dom röksug men hade ingen tobak, dealen blev att om Makkan kom i shorts och uppknäppt skojrta så skulle vi åka dit. Han gick med på det så vi stack ti shell, stackarn måste frysit sönder juh men roligaste jag sett på en bra stund :D Åt franskis och hade asroligt.
Jag körde Cappes fina volvo vilket inte är det lättate med skyhöga klackar och ett säte som inte går att dra fram... Är ju inte lång precis men vi kom dit och tillbaka utan svårigheter ändå. Sen hem och sova.

Tack för sjukt bra kväll alla, min dag hade inte varit den bästa men ni räddade den lätt!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0