Skitdag.

Måndag 4 februari
Slöade med Lost hur länge som helst. Skönt. En liten paus och så mera lost. Fixade sen med lite skolarbeten.
Fixade mig och drog för att träffa bruden igen<3 At least I got my friends på repeat i skallen. Ville bara dansa bort alla dåliga tankar. Satt i Abc och så hade vi tänkt kolla film med fina bruden men det blev det inte mycket av.. Istället bar det av iväg till skogen och fick höra det jag minst av allt velat höra... Jag visste det redan, kände på mig vad som skulle komma men lika ont tog det för det och var nästan lite värre än jag trott också. Efter att ha varierat mellan att pratat sansat, skrikit ut orden i ren ilska och inte kunna få fram ett enda ord kom jag hem.
Förstörd. Tom. Sårad. Så otrolit ledsen. Oförstående. Känsla av att ha blivit djupt sviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0